Reklamační a servisní oddělení
MSO Trade a.s.
e-mail: reklamace@msotrade.cz
tel.: +420 608 729 617
Pracovní doba: 7:00 – 16:00 (pouze v pracovní dny)
>> Formuláře pro on-line komunikaci na e-shopu Mereo.cz
>> Formuláře pro on-line komunikaci na e-shopu Mereo.sk
V rámci záručního a pozáručního servisu může nastat několik stavů:
Zboží v záruční době, nakoupené u jiné firmy:
V případě závady na produktu, která se projevila v rámci záruční doby, se prosím obraťte přímo na prodejce, u nějž byl produkt zakoupen. V případě, že jsou produktem vodovodní baterie, postupujte dle pokynů pro servis vodovodních baterií.
Zboží v záruční době, nakoupené u MSO Trade a.s:
V případě, že problémy s produktem vzniknou v rámci záruční doby a produkt byl zakoupen přímo od firmy MSO Trade a.s., řiďte se při řešení reklamace pokyny na stránce reklamace a také obchodními podmínkami.
Zboží po záruční době:
Na námi dodávané produkty jsme schopni poskytnout servis i po skončení záruční doby. Přímo na našem webu je možné objednat náhradní díly na naše produkty, případně jsme schopni díly zajistit, nebo poskytnout radu k dalšímu postupu. Široká škála náhradních dílů je k dispozici také na námi dodávané sprchové kouty a dveře. V případě, že příslušný náhradní díl v e-shopu nenaleznete, neváhejte se obrátit na naše servisní a reklamační oddělení.